Facebook er en populær plattform som mange utnytter til sin favør. NorPaws har også prøvd å utnytte denne plattformen, men uten så mye hell..
![fox-sad [sad]](/forum/Smileys/default/redfox_sad.gif)
Vi kunne gjerne trengt noen personer, om ikke mange, som vil bli med å prøve å skape et mye bedre fellesskap på Facebook, altså i NorPaws gruppe.
Mange bruker Facebook daglig noe som vil være positivt med tanke på aktivitet og slikt. Om du kanskje vil være med å prøve, så finner du gruppen
her!Meld deg inn, få andre furries med og gjør gruppen større og bedre enn det den er nå
![fox-ureshii [ureshii]](/forum/Smileys/default/redfox_ureshii.gif)
Kunne også tenkt meg mer aktive admins slik at vi kanskje får litt mer info og noen få regler på gruppen + en fin header
![fox-wink [wink]](/forum/Smileys/default/redfox_wink.gif)
Og for å nevne det igjen, så finner du gruppen her:
http://www.facebook.com/groups/38546184035/Ang. regler. Ha sunn fornuft og forhold dere slik dere ville gjort i offentlighet (Med mindre dere er en av de sære personene som kommer frem i dokusåper og CSI episoder,
men det velger jeg å tro at ingen her er uansett. (CSI Lofoten, liksom. Som om det noen gang kan skje.))
Hvis det er noen som har lyst til å joine så kan noen de kjenner i gruppen sende en invitasjon og informere meg om det så kan jeg godta "applikasjonen".
Hvis du ikke har noen venner i gruppen enda så kan du sende meg en en venneforespørsel og en melding så kan jeg fikse det. Smiley