Facebook er en populær plattform som mange utnytter til sin favør. NorPaws har også prøvd å utnytte denne plattformen, men uten så mye hell..
Vi kunne gjerne trengt noen personer, om ikke mange, som vil bli med å prøve å skape et mye bedre fellesskap på Facebook, altså i NorPaws gruppe.
Mange bruker Facebook daglig noe som vil være positivt med tanke på aktivitet og slikt. Om du kanskje vil være med å prøve, så finner du gruppen
her!Meld deg inn, få andre furries med og gjør gruppen større og bedre enn det den er nå
Kunne også tenkt meg mer aktive admins slik at vi kanskje får litt mer info og noen få regler på gruppen + en fin header
Og for å nevne det igjen, så finner du gruppen her:
http://www.facebook.com/groups/38546184035/Ang. regler. Ha sunn fornuft og forhold dere slik dere ville gjort i offentlighet (Med mindre dere er en av de sære personene som kommer frem i dokusåper og CSI episoder,
men det velger jeg å tro at ingen her er uansett. (CSI Lofoten, liksom. Som om det noen gang kan skje.))
Hvis det er noen som har lyst til å joine så kan noen de kjenner i gruppen sende en invitasjon og informere meg om det så kan jeg godta "applikasjonen".
Hvis du ikke har noen venner i gruppen enda så kan du sende meg en en venneforespørsel og en melding så kan jeg fikse det. Smiley