Skrevet av Emne: Fursuitfrakt.  (Lest 2283 ganger)

CrissyKatt

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
Fursuitfrakt.
« på: 19. jan, 2012, 12:15 »
Jeg har en venninde som skal lage en partial. Vi skal på Banzaicon sammen, men ho bor i Rogaland, og skal ta fly til Oslo for å ta tog ned til Larvik med meg. Men! Hodet hennes vil ta stor plass, det skal være et hjorte-hode og geviret vil ta stor plass. Så det vil eventualt koste mye å ha som ekstra bagasje på flyet.

Er det noen som kan hjelpe litt?
Kamilrazee

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Fursuitfrakt.
« Svar #1 på: 19. jan, 2012, 12:45 »
Ho kan ta det som håndbagasje hvis hode ikke er større enn at ho f.eks kan sette den nedi en skolesekk. Dog så får ho ikke så veldig mye mer som håndbagasje.
 Er det ikke mellom 60-100kroner for en ekstra koffert på fly? Husker det ikke helt, men er jo bare å gå inn på det flyselskapet man ska bruke å legge til en ekstra kolli.

CrissyKatt

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
Sv: Fursuitfrakt.
« Svar #2 på: 19. jan, 2012, 13:12 »
Ho kan ta det som håndbagasje hvis hode ikke er større enn at ho f.eks kan sette den nedi en skolesekk. Dog så får ho ikke så veldig mye mer som håndbagasje.


Takk for hjelpen. :3 Men hun sier selv at håndbagasjen hennes skal være skift og sånnt.
Kamilrazee

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Fursuitfrakt.
« Svar #3 på: 20. jan, 2012, 20:18 »
Det går ann å finne en mulighet på å lage horn man kan ta av hodet når det skal fraktes. Det er i hvertfall noen
suitmakere som gjør det.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Fursuitfrakt.
« Svar #4 på: 20. jan, 2012, 20:21 »
Det går ann å finne en mulighet på å lage horn man kan ta av hodet når det skal fraktes. Det er i hvertfall noen
suitmakere som gjør det.
Yup, Emerald sine horn skrur jeg på :P

CrissyKatt

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
Sv: Fursuitfrakt.
« Svar #5 på: 20. jan, 2012, 20:29 »
Det går ann å finne en mulighet på å lage horn man kan ta av hodet når det skal fraktes. Det er i hvertfall noen
suitmakere som gjør det.
Yup, Emerald sine horn skrur jeg på :P

Jepp, jeg sa til venninda mi at ho skulle gjøre det. Jeg tror hun skal det.
Kamilrazee