Heia, jeg er en fjellrev, og bor i Haugesund, i nordre delen av Rogaland, for de som ikke vet hvor Haugesund er. Ikke det at det er så viktig, bare tenk deg en mini versjon av Oslo, narkiser, raddiser, og gjengmedlemmer midt på lyse dagen i travleste handlegata. Trivelig!
Men nok om det. jeg joina nettopp NorPaws etter at en venn av meg fortalte meg om sida, jeg ante faktisk ikke at det fantes egne norske forum for furs, rått er det da!
![wolf-happy [w-happy]](/forum/Smileys/default/wolf_smile_happy.gif)
Når det gjelder furry interesser så er det normal furry, og vel.. * holder ett søppelspann lokk foran seg som skjold* jeg er også i babyfur undergruppen...
Jeg digger søte, myke ting, slik som plushies, tepper, pysjamas etc, og det er for det meste derfor jeg er del av babyfur fandomen. Hovedsakelig er fursonaen min en anthro fjellrevvalp på 3 år, men jeg har også en "adult fursona".
Når det gjelder interesser henger jeg ofte i Second Life som furry, enten da som voksen, eller babyfur, det kommer an på hva jeg føler for der og da.
![wolf-wink [w-wink]](/forum/Smileys/default/wolf_smile_wink.gif)
Det hender jeg rollespiller, det er jo kjekt, men jeg gjør det aldri i slike situasjoner at det er til sjenanse for andre.
![wolf-happy [w-happy]](/forum/Smileys/default/wolf_smile_happy.gif)
Og det er meg, og min historie. Ser frem til å bli kjent med poter her på berget.
![Smiley :)](/forum/Smileys/default/smiley.gif)