Skrevet av Emne: Hvordan får man laget speedpaint video? :))  (Lest 2978 ganger)

FlameTheReadFox

• Gjest
Hvordan får man laget speedpaint video? :))
« på: 31. mai, 2011, 18:42 »
synes det hadde vært gøy å lage speedpaint videoer, men nå vet jeg desverre ikke hvordan man får filmet det slik det skal være, så om noen kan forklare ville jeg blitt glad^^
(edit)fant det ut, bare å laste ned dette: http://www.hyperionics.com/hc/
få  videoen til full skjerm og redigere etterpå i movie maker
youtube ftw, finner ut mye nyttig der :D
« Siste redigering: 31. mai, 2011, 20:38 av Flame »

Corona

• Über Fur
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan får man laget speedpaint video? :))
« Svar #1 på: 01. jun, 2011, 00:57 »
Personlig har jeg dårlige erfaringer med hypercam, så om det eventuelt skulle faile for deg og så har du andre muligheter til screen recordingsprogrammer. :3
CamStudio blandt annet.

Eller om du er pirat *host*, vil jeg anbefale deg å se etter Camtasia. ^^

Skarpen

• Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • pu5
    • Vis profil
« Svar #2 på: 01. jun, 2011, 01:48 »
Camtasia er win, men det bruker veldig mye minne, så om du ikke har en alt for awesome PC burde du i alle fall begrense området på skjermen du vil filme.

hvis ikke kan det bli veldig vanskelig å tegne :p

FlameTheReadFox

• Gjest
« Svar #3 på: 01. jun, 2011, 07:30 »
synes det var litt vansklig å få til hypercam i grunn ja, vet ikke om det var meg eller camet, men det stoppa opp før jeg fikk fargelagt ferdig i alle fall. Forsvinner lyd i bakgrunn eller er det en måte å få fjernet det etterpå og legge til musikk? btw prøver ut camstudio, muligens prøve camtasia på den stasjonere pc,n. Driver å finner ut hvordan jeg får lagra videoen^^
« Siste redigering: 01. jun, 2011, 08:22 av Flame »

Corona

• Über Fur
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
« Svar #4 på: 01. jun, 2011, 09:49 »
Bruker ikke ta opp lyden selv siden du må endre i et program som Movie Maker og speede filmen opp betraktelig med mindre du skal tegne i "real time"-tid. ^^

Så jeg bruker simpelten og legge til musikk i movie maker etter jeg har speeda opp filmen.

Six

• Über Fur
  • Purrr :3
    • Vis profil
« Svar #5 på: 08. jun, 2011, 15:25 »
Camstudio, som puma sa, er nokk det beste og gratise programmet du kan få tak i :3
jeg bruker Camtasia Recorder, som koster penger (med mindre du bruker BitTorrent <_<)
for å speede opp bruker jeg Camtasia, fordi at windows movie maker på denne PCen har ikke sånn speed up greie x3
jeg smacker inn musikk med Movie Maker, though.

so yea c: