Skrevet av Emne: Furries intervjuet i gratisavisen Natt og dag.  (Lest 8535 ganger)

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Furries intervjuet i gratisavisen Natt og dag.
« Svar #25 på: 07. apr, 2011, 12:13 »
Har ikke lest hele greia, bare furry greia, skulle ha fått tak i no Natt og Dag blad, men har ikke kommet over noen/vet ikke hvor de ligger x3

Jeg fikk tak på mitt eksemplar på Platekompaniet, Oslo City. De har en del gratisblader under trappen.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Furries intervjuet i gratisavisen Natt og dag.
« Svar #26 på: 07. apr, 2011, 12:14 »
Har ikke lest hele greia, bare furry greia, skulle ha fått tak i no Natt og Dag blad, men har ikke kommet over noen/vet ikke hvor de ligger x3

Jeg fikk tak på mitt eksemplar på Platekompaniet, Oslo City. De har en del gratisblader under trappen.
Kool! Ska se om jeg får snike til meg en i dag

(ble også imponert av at bildet over det bittelitte generel infoen som er nevnt, er av en murrsuit.. av alle suiter i verden)
« Siste redigering: 07. apr, 2011, 12:17 av Wolftale »

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 993
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Sv: Furries intervjuet i gratisavisen Natt og dag.
« Svar #27 på: 07. apr, 2011, 12:18 »
Deler av denne artikkelen var faktisk veldig fin. var en quote der jeg ikke var helt fornøyd med da hvis "hun" leser bladet, vet hun hvem den refereres fra, men mye fint. Det skal sies at bladet har sannsynligvis tatt seg store friheter med bilder og kilder og muligens også vridd en del på noe som er sagt, refererer vel spesifikt til fremsiden, de to eksterne bildene og den siste delen av intervjuet. Er redd dette kan få litt for mye fokus blandt almenheten.

Er uansett morsomt å se folk ta initiativ til å uttale seg for media, at ordet blir spredd selv om kanskje.. det kunne vært greit å ha med litt flere på dette om man skal uttale seg for flere. :) Vet ikke riktig hvor jeg står til det samlede inntrykket av artikkelen, men gjort er gjort, ikke mye jeg kan si som vil gjøre en forskjell nå uansett ^^

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Furries intervjuet i gratisavisen Natt og dag.
« Svar #28 på: 07. apr, 2011, 19:27 »
Har ikke lest hele greia, bare furry greia, skulle ha fått tak i no Natt og Dag blad, men har ikke kommet over noen/vet ikke hvor de ligger x3

Jeg fikk tak på mitt eksemplar på Platekompaniet, Oslo City. De har en del gratisblader under trappen.

Takker.. ^-^
And once again I forgot x3
Må få meg innpå der i morgen, ikke så lang dag i morgen slik at jeg har mer tid på å komme meg dit før jeg må ta et tog :P

Må si at det har vært en del fokus på Furries idet siste.. Både studieoppgaver og media (både kontakt her og folk som har gått ut av seg selv).

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Furries intervjuet i gratisavisen Natt og dag.
« Svar #29 på: 10. apr, 2011, 23:44 »
Nifeline? tipper at nifelin ikke er zoofil da.

denne artikkelen sugde bittelitt, og en hel del er glemt her. i tilleg til å bruke bilder fra Noble og utrag fra FAQ'en uten lov, er litt dumt. I tilleg syns jeg at det blir litt missvisende, ser ut som at hele furry fandom handler om fursuits og pr0n delen. det blir baaare tull, og nå er jeg redd for å bli "mobbet" i Oslo når jeg skal fursuite som Tigre sammen med andre cosplayere.

:c

Edit: Furries & Dyresex? hva faen? >:U

EDIT:

Ikke ta alt jeg sier så veldig seriøst. jeg er trøtt og litt bortebø. jeg er colaholiker, og jeg har fått lite cola nå i det siste. lol.
« Siste redigering: 10. apr, 2011, 23:49 av wolfglow »

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Furries intervjuet i gratisavisen Natt og dag.
« Svar #30 på: 10. apr, 2011, 23:48 »
Nifeline? tipper at nifelin ikke er zoofil da.

denne artikkelen sugde bittelitt, og en hel del er glemt her. i tilleg til å bruke bilder fra Noble og utrag fra FAQ'en uten lov, er litt dumt. I tilleg syns jeg at det blir litt missvisende, ser ut som at hele furry fandom handler om fursuits og pr0n delen. det blir baaare tull, og nå er jeg redd for å bli "mobbet" i Oslo når jeg skal fursuite som Tigre sammen med andre cosplayere.

:c

Nifeline er nok ikke zoofil, nei..
Trur da ingen har sagt det? :P Er bare sagt at Furry-delen er bakt inn i en artikkel med zoofili og annet, samt at forside tittelen heter "dyresex & furries"..

Og ja, skjønner hva du mener. Kan bli litt mer ekkelt å fly med suits.
Regner med at ikke alle i Oslo sine gater har lest Natt & dag, slik at utfallet kan være no annet.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Furries intervjuet i gratisavisen Natt og dag.
« Svar #31 på: 10. apr, 2011, 23:52 »
Nifeline? tipper at nifelin ikke er zoofil da.

denne artikkelen sugde bittelitt, og en hel del er glemt her. i tilleg til å bruke bilder fra Noble og utrag fra FAQ'en uten lov, er litt dumt. I tilleg syns jeg at det blir litt missvisende, ser ut som at hele furry fandom handler om fursuits og pr0n delen. det blir baaare tull, og nå er jeg redd for å bli "mobbet" i Oslo når jeg skal fursuite som Tigre sammen med andre cosplayere.

:c

Nifeline er nok ikke zoofil, nei..
Trur da ingen har sagt det? :P Er bare sagt at Furry-delen er bakt inn i en artikkel med zoofili og annet, samt at forside tittelen heter "dyresex & furries"..

Og ja, skjønner hva du mener. Kan bli litt mer ekkelt å fly med suits.
Regner med at ikke alle i Oslo sine gater har lest Natt & dag, slik at utfallet kan være no annet.

jeg kommer til å være sammen med en haug cosplayere da, folk jeg kjenner OG folk jeg ikke kjenner xD

Og vell:
Fikk rasket med meg bladet i dag selv. I tillegg til intervjuet med Nifelin og Leo, så intervjuer de en gutt som ser på kanine sine som sine beste venner, en dyretolk, og ei zoofil jente.

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Furries intervjuet i gratisavisen Natt og dag.
« Svar #32 på: 11. apr, 2011, 14:14 »

Og vell:
Fikk rasket med meg bladet i dag selv. I tillegg til intervjuet med Nifelin og Leo, så intervjuer de en gutt som ser på kanine sine som sine beste venner, en dyretolk, og ei zoofil jente.