Vi har twitter! Du finner oss @NorPaws
SNØEN ER ENDELIG BORTE!!!!Jeg takker værgudene for et "stabilt" værsystem på sunmøre!Synd det kommer til å snø igjen innen en uke da
Sitat fra: MouseClick på 12. des, 2010, 00:53SNØEN ER ENDELIG BORTE!!!!Jeg takker værgudene for et "stabilt" værsystem på sunmøre!Synd det kommer til å snø igjen innen en uke da Håper snøen legger seg da, for jeg vil ha en hvit vinter oppe hos kjæresten i jula! x3 *krysser potene* Her er det ihvertfall blitt noe varmere, selv om det forsatt er en 5-10 kalde ^^ også er det hvitt og fint her <3 ^^
Gjett om det begynte å snø igjen da! 10cm på noen timer >.<
Sitat fra: MouseClick på 12. des, 2010, 23:43Gjett om det begynte å snø igjen da! 10cm på noen timer >.<pwn't Du kommer vel til å flykte til "varmere strøk" seinere i livet når vintern kommer? xD
De siste dagene har det snødd en god del, og i dag tidlig var all snøen gjort om til slaps. .. noe som førte til at når det ble kaldere, så var hele veien dekket av is. .. jeg vil ha sommer. :<
Her kommer vinter'n! Her kommer den kalde fine BLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆH! x3
Det snør igjen nå skal det nok bli en del jah Sitat fra: MouseClick på 19. des, 2010, 01:26Her kommer vinter'n! Her kommer den kalde fine BLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆH! x3haha x3 Pell deg til syden gutt eller kle på deg x3