Yaddah, tenkte å starte en aldri så liten tråd om alting ovrnaturlig.
Har du sett ufoer, spøkekser, tusser, sjøormer, spontant selvantent,
eller fumler du med det okkulte, healing, eller om du spår, er dette tråden for det.
Ja ja, kanskje ikke det mest "furry" temaet, men så er det jo mange som driver
med shamanisme, dyretotemer, dyre kommunikasjon og whatnot.
Uansett, jeg har sett et spøkelse, eller hva det må var.
Av natur er jeg litt skeptisk, men avfeier ikke noe før jeg har sett nærmere på det.
Det var vell rundt 98-01 en gang, jeg var på hytta i Kragerø med familien. Det var rimlig
Seint på kvelden og jeg hadde sniki meg ut for å smugrøyke nede ved vannet, som jeg pleide
på den tiden. Og der ved brygga, sitter ei litta jente, sån rundt 10 års aldern kanskje yngere.
Mørkt hår, litt gammeldags, svart elker mørkeblå kjole, med hvite kanter, eller et hvit underskjørt.
Jeg legger merke til at hun gråter, så jeg går bort for å spørre hva det er.
Desduten satt hu og dinglet med beina over kanten av brygga, og kunne ha falt i vannet.
Så når jeg nærmet meg og fikk sagt hallo, forsvant hu bare i løse lufta omtrent som en røyksky.
Jeg fortalte ingen dette før etter en god stund, siden jeg ikke ville de skulle tro jeg var gærn,
Men, det mest oppsiktsvekkende var at det var faktisk ei jente som hadde druknet der.
Ifølge slekningene mine som bodde der, og avisarkivet. Så jeg går alderi aleine ned til brygga om kvelden lengere.