Velkommen velkommen.
Hvorfor har jeg ikke funnet denne siden før?!
Ingen panikk, du har funnet den nå.
Husker selv hvor tilfeldig det var at jeg også fant forumet (Hva i alle? Det finnes en gruppe i Norge også? Kult).
Mitt namn her Siv Helen Dønnem, 20 år gammel og er fra den lille bygda Høyanger i Sogn og Fjordane. Er ennå student på Mo og Jølster VGS. Jobber med fursuits på fritid og prøver så godt jeg kan å spre gode ryrkter om Furrier at de ikke er sex gale som folk trur =3. Har ennå 3 kostymer uten bodysuit siden jeg nå eksperimenterer på enkle realistiske øyne til fursuit.
Hvis du ønsker er du også velkommen til å bruke alias hvis du ønsker. Selv kjenner jeg det fleste best gjennom kallenavn enn RL navn.
Men siden du nevner gode rykter, har du lest denne
artikkel ifra Dagbladet FREDAG?
Du får også ta en tur innom fursuit underforumet. Du er ikke den eneste byggeren i landet, så jeg tipper flere ønsker å utveksle tips og erfaring med deg.
Ellers på fritid er det å passe dyr(50+ kaniner og en hest), tegne bilder og male, sove, gå tur(kan gå 5-7 turer om dagen, untatt på skuledager). Som du las passer jeg rundt 50 kaniner, men eiger bare fire stykker selv XD. Er assistent og lærling til en lokal kanin oppdretter. Hesten er mer søstera mi sin.
Hest... skummelt... Jeg er alt for dårlig trent til å lese kroppspråket deres. **Løper og gjemmer seg**
Trur jeg har fått ned en del nå .
Er det noe du vil vite mer om er det bare å spørre ^w^
Du nevnte du er fursuiter og lager dine egne partial fursuits. Hvilken raser/personligheter er disse? Har de noe navn?
~PS~
Har blandings skrift så jeg skriver sikkert mye feil, og jeg har blandings dialekt(vi du noen gang møter meg i virkeligheten)
Ingen problemer. Skrivefeil tåler vi.
Du får uansett ta deg en titt rundt på forumet og slå av en prat. Hvis du trives så bør du ta en kikk på
FAQen våres, og se hvordan du får tilgang til "furmeets" forumet våres.
Der organiserer/samkjører vi både små og store treffer... Noe som minner meg på at jeg må gjøre meg klar til i kveld **løper og fresher seg opp**