Hei hei! Axel heter jeg, er vel egentlig ganske ny til når det kommer til det sosiale aspektet av "The furry fandom"
Jeg har vel vært hva man kan kalle en skapfur i et par år, grunnen til det er vel at de jeg omgikk sosialt med var ofte personer som gjorde seg opp en mening om furries ved hjelp av nettsteder som 4chan og lignende. Personer som stilte seg uforstående til at det kan være noe mer bak.
Uansett jeg endte opp med å flytte 150ish mil fra hjemstedet mitt og startet på nytt
og istedenfor å gjemme meg bestemte jeg meg for å heller få meg en vennekrets med venner som vet hvem jeg virkelig er.
Ellers er jeg en veldig sosial og livsglad person og håper jeg kan få noen eller mange nye bekjente her
Jeg er da en gutt på 20 år som jobber seg ihjel for å få råd til å betale studier til neste år
Interessene ligger veldig spredt.
Jeg har en svakhet for ny teknologi, og da mener jeg Hardware og ikke Software :p
Jeg blir ofte betatt over et godt kunstverk og jeg skulle så gjerne lært meg å tegne selv, men uansett hvor mye man prøver blir det bare aldri bra nok :p
Selv om jeg er en datanerd, når vinteren kommer skal det ikke mye snø til før jeg finner frem twintip skiene.
men nå synes jeg veggen med tekst starter å bli litt for stor, så da lar jeg resten stå åpent som dere kan finne ut av senere
Dere må ikke være redd for å spørre, jeg er IKKE beskjeden :p