Vaskebjørn
Aktiv Fur

*krafse snuse krafse* ooh! En chillinøtt! *yum*
|
 |
« Svar #90 på: 17. jun, 2010, 23:09:39 » |
|
Jeg vet ikke hvordan furry-miljøet stiller seg til kunstfilmer, og jeg har kanskje en sær tilnærming til furry i forhold til mange andre. Men jeg ELSKER filmen 'Der Rechte Weg' av de to sveitsiske kuntnerne Peter Fischli and David Weiss. De er figurene 'rotte' og 'bjørn' som vandrer gjennom det sveitsiske landskapet og har et fåmælt vennskap seg i mellom. Sluttscenen hvor de oppdager hvordan å lage musikk ligger ute på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=gTZ1-_KUNPo
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ziggy_wolf
|
 |
« Svar #91 på: 21. jun, 2010, 09:40:36 » |
|
Husker ikke om jeg har nevnt denne før, men BBC skal lage en komiserie kalt Mongrels som omhandler blandt annet en rev som flytter til byen for å prøve det urbane livet. Showet kan vell sammenlignes med Feebles om noen har sett den, men karakterene er mer "furry". jeg gleder meg gløgg i hjæl i alle fall. http://www.bbc.co.uk/programmes/b00swyx1
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Wolftale
|
 |
« Svar #92 på: 21. jun, 2010, 11:46:41 » |
|
tenkte på Fraglene når jeg så den der =o Men kanke si jeg har sett den der..
Annen søt serie er Owly. Er Pusur nevnt her btw?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
thefurryguy94
|
 |
« Svar #93 på: 28. jun, 2010, 02:28:48 » |
|
jepp den er trist på en måte
|
|
|
|
|
Loggført
|
every hour is happy hour :3 =^_^= he he x3 ... Free Hugs  ♥♥♥♥♥♥
|
|
|
|
Wolftale
|
 |
« Svar #94 på: 28. jun, 2010, 02:47:33 » |
|
jepp den er trist på en måte
hva referer du til?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Cyrio
|
 |
« Svar #95 på: 28. jun, 2010, 14:12:46 » |
|
Husker ikke om jeg har nevnt denne før, men BBC skal lage en komiserie kalt Mongrels som omhandler blandt annet en rev som flytter til byen for å prøve det urbane livet. Showet kan vell sammenlignes med Feebles om noen har sett den, men karakterene er mer "furry". jeg gleder meg gløgg i hjæl i alle fall. http://www.bbc.co.uk/programmes/b00swyx1Utrolig artig serie. Så episode en på youtube nå nettopp, men nå må jeg desverre på jobb. Skal få med meg litt mer senere i kveld. =)
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Miles T.F. Baxxter
|
 |
« Svar #96 på: 13. jul, 2010, 13:42:35 » |
|
Her er en jeg ikke tror har blitt nevnt enda: Silverwing, en tegnefilmserie om en pågående konflikt mellom uglene og flaggermusene. Har den på DVD, er ganske grei.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
thefurryguy94
|
 |
« Svar #97 på: 23. jul, 2010, 06:31:33 » |
|
Her er en jeg ikke tror har blitt nevnt enda: Silverwing, en tegnefilmserie om en pågående konflikt mellom uglene og flaggermusene. Har den på DVD, er ganske grei. ser på den nå. det har jeg sett før men da syntes jeg at det var kjedelig nå er det spennende.  gode miner =^_^=
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
SpiceyFeline
|
 |
« Svar #98 på: 23. jul, 2010, 18:38:19 » |
|
Her er en jeg ikke tror har blitt nevnt enda: Silverwing, en tegnefilmserie om en pågående konflikt mellom uglene og flaggermusene. Har den på DVD, er ganske grei. Åååh! Elsker denne serien <3
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Svinepelz
|
 |
« Svar #99 på: 29. jul, 2010, 22:56:32 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
"I have not failed, i've just found another 100 000 ways that doesn't work!"
|
|
|
|
Wolftale
|
 |
« Svar #100 på: 30. jul, 2010, 05:10:51 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lakorv
Fur

Ek em hrafninn
|
 |
« Svar #101 på: 30. jul, 2010, 10:51:33 » |
|
Svarte, jeg som hadde tenkt å dra fram Sølvvingen/Silverwing. Syntes den var en kjempespennende serie da den gikk på hva, TV2?
Flukta fra dyreskogen og fortsettelsen jeg ikke husker navnet på (serien bytta navn da de kom fram om jeg ikke husker feil) er kongen på haugen, da. Nostalgi for alle pengene. Kan fortsatt i alle fall begynnelsen av intro-melodien utenat.
Og jøss, leste gjennom topicet her, hadde glemt av filmer/serier som Tailspin og Darkwing Duck. Må nesten gå gjennom vhs-arkivet vårt.. Tror vi har noen opptak/filmer der. I alle fall en Tailspin-film.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
thefurryguy94
|
 |
« Svar #102 på: 30. jul, 2010, 17:11:41 » |
|
ha ha jeg også 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
thefurryguy94
|
 |
« Svar #103 på: 01. aug, 2010, 19:12:50 » |
|
jeg har en trailer men vet ikke om den er kommet ut på film/youtube. den skal være engelsk/indisk (som jeg sier og trur det er) navn: Roadside Romeo http://www.youtube.com/watch?v=NwxuKY24edUher er en av sangene, http://www.youtube.com/watch?v=I6p_uZWSBX0&feature=relatedkan noen prøve å fine en full video av den? please  det skal være romantiskkomedie. det er uansett om det er fra torrentz eller noe sånt.
|
|
|
|
« Siste redigering: 01. aug, 2010, 21:53:35 av thefurryguy94 »
|
Loggført
|
|
|
|
|
Dax Cyro
|
 |
« Svar #104 på: 01. aug, 2010, 22:31:11 » |
|
Thefurryguy94: Vi hadde en filmaften for noen uker siden hvor vi så på filmen  Språk er hovedsaklig indisk, men en del av personene liker å inkludere engelske ord/setninger.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|