Dokumentaren skal være ferdig innen 30 mai, men filmingen må i hovedsak foregå mandag og tirsdag neste uke, men er mulig å filme utenom disse dagene, så lenge noe av filmingen er på en av de!
Vi holder til i Oslo
Det er vel, jeg, regissøren som er mest kjent med denne, men har ikke så mye direkte kjennskap til selve furries utenom hva jeg har lest, har mer kjennskap til cosplay og folk som kler seg ut i deres favorittanimekarakter og lignende.
Jeg har jo sett former for furries fremstilt i CSI og Archer, men det vet jeg ikke er helt en realistisk fremstilling av det, og for meg så er det viktig å fremstille det som hva det er, som for meg er en helt legimitiv alternativ livsstil og hvor mye mer det er til å være furry en, bare å ha på seg fursuits, som er det eneste mange kjenner til. Jeg har lest en del på Wikifur, og jeg er veldig glad i mennesker og miljøer som omfavner noe som for dem er det som gjør de glad og hva de virkelig liker, og selv om det kan virke rart for andre mennesker, så er det ikke mindre normalt en mye som skjer i "mainstream" verdenen